Satın Almak İstediğiniz Ürüne Tıklayınız...

14 Eylül 2012 Cuma



Malum amigurumiler bizim vazgeçilmezimiz. Her ördüğümüz amigurumi birbirinden güzel, her biri birbirinden özel. Amigurumilerimiz yüzlerindeki ifade bizim için çok önemli o yüzden de amigurumilerimiz için güvenli gözleri kullanıyoruz. Çok araştırdım; bu nedir, gerçekten de güvenli midir? Yanlış taktığım bir gözü sökemeyince gerçekten de güvenli olduğu da kanıtlanmış oldu benim için. Ben de madem bu işi severek yapıyorum kendi malzemelerimi kendim tedarik edeyim istedim. Kendime şimdilik 10 mm siyah amigurumi gözü temin ettim. Çok yakında diğer ürünlerimi de sizlerin beğenisine sunacağım. Eğer sizlerde ihtiyacınız olan malzemeleri almak isterseniz buyurun dükkanıma ve pasajıma...

0 yorum:

Yorum Gönder

Sanalpazar Dükkanım

amigurumitr forumumuz

:)

Bu Blogda Ara

Takip Edenler

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhabalar efendim, öncelikle hoşgeldiniz. Sizlerle yapmış olduğum amigurumilerimi, yapmayı hayal ettiklerimi paylaşmak isterim. Amigurumiye yeni başlayacak arkadaşlarım için de tüm tekniklere ait videolarla karşınızdayım...

Son Yazılarım

Blog Arşivi

Icon Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest

Nerelerden kimler gelmiş ;)

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *