Satın Almak İstediğiniz Ürüne Tıklayınız...

27 Aralık 2013 Cuma

Selam arkadaşlar, öncelikle herkese hayırlı hafta sonları diliyorum...Cuma günü kadar güzel bir gün var mı acaba :)Neyse gelelim benim doğaçlama bebeğime... bu bebeği yazın amigurumitr ailesiyle örmeye başlamıştım. Ama ne yazık ki taşınma telaşında bir türlü bitiremedim.  Sonunda bitirmek nasip oldu ve ben de sizlerle paylaşmak istedim.. Kızımın da en sevdiği bebeklere arasına girmeyi başardı. Hadi bakalım buyurun doğaçlama bebeğime :)

3 yorum:

Sanalpazar Dükkanım

amigurumitr forumumuz

:)

Bu Blogda Ara

Takip Edenler

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhabalar efendim, öncelikle hoşgeldiniz. Sizlerle yapmış olduğum amigurumilerimi, yapmayı hayal ettiklerimi paylaşmak isterim. Amigurumiye yeni başlayacak arkadaşlarım için de tüm tekniklere ait videolarla karşınızdayım...

Son Yazılarım

Blog Arşivi

Icon Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest

Nerelerden kimler gelmiş ;)

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *